Het gastenboek van Monicom

Het gastenboek let even op de 3 maanden!

Bericht van:
Hennie - info@langkampplastics.com
Datum:
Op 05-02-2010 om 13:02
Bericht:
Naar aanleiding van het bericht van Dennis van 17/01/2010. Ook ik krijg steeds de raarste DCC Fatal errors met steeds verschillende opmerkingen, terwijl ik met een gekochte versie werk, echter zonder onderhoudscontract.(is een bewuste keuze) De eerste DCC Fatal errors kwamen wel heel toevallig na de periode van 3 maand gratis ondersteuning !! De DCC Fatal errors komen alleen na elke windows update. oplossing ! In je firewall ADBplus verbieden te controleren op updates. In windows een systeemherstel doen, en de software werkt weer tot de volgende windows update. Beetje vreemd dat je in ADBplus de automatische updates niet uit kan schakelen, zodat de software blijft doen wat hij moet doen.
Bericht van:
Dennis - denned@live.nl
Datum:
Op 17-01-2010 om 20:01
Bericht:Vandaag starte ik mijn adbplus op en krijg ineens een foutmelding. DCC Fatal error. Rows of example elements in calc expression must be linked. Gisteren deed hij het nog prima. Wat kan ik hier aan doen.